
Hops:Citra, Styrian Wolf
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.5
Mieto, mutta riittävän maukas ja raikas.

Anneli P
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Otin ruuanlaittojuomaksi, mutta kiireinen E-mäntä ehti juomaan vasta, kun burgeri oli jo nenän edessä. Toimi kivasti safkan kanssa, mutta nyt kun tuota maisteli pelkiltään, oli vain ihan jees. Laimeahko ja väsynyt (sekä juoja että olut).