
Reviews
jari
@ K-supermarket Toppila3 months ago
3.5

Lauri
@ RPS Brewhouse5 months ago

3.8
Kevyen viljaisen rusehtavan ja oranssisen keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (appelsiinia, aprikoosia, ananasta), kirpakan sitruksinen ja kepeän maltainen.
Maku maukkaan, makean, runsahkon ja hieman tunkkaisen trooppisen hedelmäinen (aprikoosia, appelsiinia, ananasta, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksinen, kepeän vihreän lehtinen ja pihkainen, kepeän ja makeahkon maltainen ja kauraisen ja vehnäisen viljainen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Ihan hyvät ja tasapainoiset, vaikkakin hieman tunkkaiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Maukas, runsahkon hedelmäinen ja ihan mukavasti juotava, mutta hieman tunkkaiseksi jäävä NEIPA.
Yksisarvinen
@ K-Citymarket Turtola6 months ago

3.6
Tuoksu voimakkaan hedelmäinen. Maussakin hedelmää, mutta ei yhtä paljon kuin tuoksun perusteella arvaisi. Sopivasti humalaa. Pientä kuplaa, joka tuntuu suussa.
Henri P
@ K-supermarket Toppila6 months ago
2.0
Jaakop55
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 months ago

3.0
Kyllä kuohuu, maku ei niin yllättäen vetinen.

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku7 months ago

3.6
Kevyt mutta hyvällä tavalla. Tasapainoinen kokonaisuus. Raikasta ja kuohuvaa🍺👍
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä7 months ago

3.5

Nikke
8 months ago

3.4
Lasiinkaatuu oranssinkeltaista sameaa olutta noin sormenpaksuisella sekakuplaisella ja nopeahkolla vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta,mangoa,mandariinia,
persikkaa sekä ylikypsää trooppista hedelmäisyyttä.
Yrttisyyttä,vihreäälehtisyyttä sekä hieman humalaöljyisyyttä.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,appelssiinia,persikkaa,
sitruksenkuorta sekä hieman mangoa.
Vihreäälehtisyyttä,humalaöljyisyyttä sekä kevyesti yrttisyyttä. Lopussa hieman greippistä katkeroa.
Suutuntuma/runko:
Puhtaan maltainen,kuivahko sekä kuivahko. About: kevyt +
Yleistäjorinaa/viba:
Tällainen Keskinkertainen ipa jossa on kyllä mukava humalamaailma.

Petri H
@ K-supermarket Toppila8 months ago
3.5

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä8 months ago

3.5
Sameahko keltainen. Kuohkea valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, ananasta, mangoa, kiwiä ja hiukan sitruksinen. Hyvä olut.