Panic 7.0%, SOMA Beer, Spain
10 ratings
3.5
Panic
7.0% New England IPA / Hazy IPA
Hops:Citra, Nelson Sauvin, Wai-iti

Reviews

Post author: Jonas M
Jonas M
@ Kvickly Ry
11 months ago
Panic, Spain
4.0

Post author: Anneli P
Anneli P
1 year ago
4.1

Post author: Sir Guru Kabu
Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal
1 year ago
Panic, Spain
4.0
Väri ja tuoksu lupailee hedelmäisyyttä. Sitä löytyy maustakin. Ainakin kivihedelmiä ja greippiä on mukana. Kokonaisuus on maukas ja todella raikas. Noillakin prosenteilla vielä helppoa kesäjuomaa.

Post author: Nikke
Nikke
@ Beerdome
1 year ago
Panic, Spain
4.2
Lasiinkaatuu keltaista täysin sameaa sekä aavistuksen kermaisen oloista olutta noin sormen paksuisella pienikuplaisella mutta nopeahkolla vaahdolla. Tuoksusta: Sitrusta,persikkaa/nektaria, ananasta,candysitrusta,appelssiinia ja hieman valkoviinimäistä rypäleisyyttä. Vihreäälehtisyyttä,humalaöljyisyyttä/humalaa ja aavistus yrttisyyttä. Maunpuolelta: Sitruksisuutta/limemurskaa, sitruksenkuorta,nektaria/persikkaa, appelssiinia,valkoviinimäistä rypäleisyyttä ja hieman ananasta. Humalaa/humalaöljyisyyttä, vihreäälehtisyyttä ja aavistus yrttisyyttä. Kevyt hengitely tekee tälle Selkeästi hyvää.. Suutuntuma/runko: Kuivahko,hieman maltainen ja suht tasapainoinen sekä Sopiva. About: kevyt Yleistäjorinaa/viba: Mukavaa kuivahkoa hedelmä netkaria jossa sopivan monipuolinen mutta puhdas runko.

Post author: Mallasrotta
Mallasrotta
@ Hoptimaal
1 year ago
Panic, Spain
4.0

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
1 year ago
Panic, Spain
4.0
Kaatuu lasiin sameana ja vaaleankeltaisena muodostaen noin puolen sormen paksuisen vaahdon. Tuoksuu trooppisen hedelmäiselle aprikoosi etunenässä. Suutuntuma on pehmeä, mehuisa, hennon öljyisä, keskitäyteläinen ja matalahiilihappoinen. Humalista Nelson jää selvästi taka-alalle ja makupaletti mukailee vahvasti Wai-tia höystettynä Citralla: aprikoosia, persikkaa, limeä, mandariinia ja greippiä. Enemmän makeaan kivihedelmäisyyteen taipuva versus sitruksisuuteen. Sinällään ihan miellyttävä makupaletti mutta ei Soman kärkeä balanssin suhteen.

Post author: Dominique R
Dominique R
@ C'est fou chez poupette et petou
1 year ago
3.9
Robe bien laiteuse. Amertume moyenne, équilibrée. Maltée

Post author: Kilak Thordin
Kilak Thordin
1 year ago
Panic, Spain
4.6
IPA vraiment légère en bouche, de très bon gout complexe mais travailler

Post author: jjpcoca
jjpcoca
1 year ago
4.0

Post author: Tapio
Tapio
@ BEERA Bar Riga
1 year ago
4.0
Vaaleankeltainen ja samea. Enempi makea kuin kitkerä. Tumman sitruksinen.