
Hops:Citra, Nelson Sauvin, Wai-iti
Reviews

Jonas M
@ Kvickly Ry11 months ago

4.0

Anneli P
1 year ago
4.1

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Väri ja tuoksu lupailee hedelmäisyyttä.
Sitä löytyy maustakin. Ainakin kivihedelmiä ja greippiä on mukana.
Kokonaisuus on maukas ja todella raikas. Noillakin prosenteilla vielä helppoa kesäjuomaa.

Nikke
@ Beerdome1 year ago

4.2
Lasiinkaatuu keltaista täysin sameaa sekä aavistuksen kermaisen oloista olutta noin sormen paksuisella pienikuplaisella mutta nopeahkolla vaahdolla.
Tuoksusta:
Sitrusta,persikkaa/nektaria,
ananasta,candysitrusta,appelssiinia ja hieman valkoviinimäistä rypäleisyyttä.
Vihreäälehtisyyttä,humalaöljyisyyttä/humalaa ja aavistus yrttisyyttä.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta/limemurskaa,
sitruksenkuorta,nektaria/persikkaa, appelssiinia,valkoviinimäistä rypäleisyyttä ja hieman ananasta.
Humalaa/humalaöljyisyyttä,
vihreäälehtisyyttä ja aavistus yrttisyyttä.
Kevyt hengitely tekee tälle Selkeästi hyvää..
Suutuntuma/runko: Kuivahko,hieman maltainen ja suht tasapainoinen sekä Sopiva. About: kevyt
Yleistäjorinaa/viba:
Mukavaa kuivahkoa hedelmä netkaria jossa sopivan monipuolinen mutta puhdas runko.
Mallasrotta
@ Hoptimaal1 year ago

4.0

WilleW
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Kaatuu lasiin sameana ja vaaleankeltaisena muodostaen noin puolen sormen paksuisen vaahdon. Tuoksuu trooppisen hedelmäiselle aprikoosi etunenässä.
Suutuntuma on pehmeä, mehuisa, hennon öljyisä, keskitäyteläinen ja matalahiilihappoinen. Humalista Nelson jää selvästi taka-alalle ja makupaletti mukailee vahvasti Wai-tia höystettynä Citralla: aprikoosia, persikkaa, limeä, mandariinia ja greippiä. Enemmän makeaan kivihedelmäisyyteen taipuva versus sitruksisuuteen. Sinällään ihan miellyttävä makupaletti mutta ei Soman kärkeä balanssin suhteen.

Dominique R
@ C'est fou chez poupette et petou1 year ago
3.9
Robe bien laiteuse. Amertume moyenne, équilibrée. Maltée

Kilak Thordin
1 year ago

4.6
IPA vraiment légère en bouche, de très bon gout complexe mais travailler

jjpcoca
1 year ago
4.0

Tapio
@ BEERA Bar Riga1 year ago
4.0
Vaaleankeltainen ja samea. Enempi makea kuin kitkerä. Tumman sitruksinen.