
Chinook Cryo, Nectaron & Motueka
Reviews

orson
@ Hoptimaal1 year ago

4.3
Tosi hyvä. SOMAn kärkeä. Kuivahko, tasapainoinen, mehuinen, pehmeä, raikas ja juotavuus on tosi hyvä. Maussa trooppisuutta, mangoa, ananasta, limeä, greippiä ja hieman valkoviiniä. Toimiva NZ - hops vetoinen makupaletti.

Anneli P
1 year ago
4.2

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

4.2
Mukavan tuoretta, tölkitetty 16.4.
Muodikkaasti käytetty ohraa, vehnää ja kauraa.
Maku on tasapainoinen, mikään elementti ei hyökkää voimakkaasti esille.
Mausta löytyy greippiä, makeampia trooppisia hedelmiä ja ihan kevyttä katkeroisuutta.
Loppu on kuivan greippinen pienillä katkeroilla vahvistettuna.
Maukasta ja raikasta juotavaa.

JSJ
@ Hoptimaal1 year ago

4.2