
Reviews

Skrietlili
22 days ago

3.6
Första klunken, nja. Andra klunken, hmm. Tredje klunken, den kan funka. Sen var den helt ok. Mycket smak av choklad.

Esko N
@ Systembolaget Haparanda1 month ago

3.5
Tämä on 6,0% vahvuista, ei 6,5%. Kaunis ruskean sävy utuisessa nesteessä. Tuoksu on maltainen, makeahko ja rusinainen. Maku ei hyökkää vaan hentoiset vivahteet nousevat pikkuhiljaa. Keksisyyttä, karamellista mallasta, toffeeta, hedelmäkakkua, paahteista kahvia, hieman lakritsia, kermaisuutta ja lopussa hapanta sitruksisuutta. Keskivälillä on hämmentävän laimea hetki ja parhaimmillaan kokonaisuus onkin jälkimaussa. Kaksijakoinen mutta jälkimaun sommitelma pelastaa paljon.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping3 months ago

3.8
Som en old Ale skall vara i mitt tycke. Fin doft och bra balanserade smaker.
As an old Ale should be in my opinion. Nice aroma and well balanced flavors.

n1nni
3 months ago
3.8
Tomixen
3 months ago
3.9

Pipan
3 months ago
3.9

Lillis
3 months ago

3.8
Besk å fin

Roywenk
3 months ago
4.0
Som förväntat: bra!!

STNO
3 months ago

2.7
Smakar som en Old Ale ska göra .

Andy
@ Systembolaget Visby3 months ago

3.6
God smak av choklad.