
Reviews
Jonimie
14 days ago

4.4
Mango maistuu mangona eikä esanssina, todella hyvä

Risfis
@ Man cave6 months ago

5.0
Fy få FAN va god. Tack

BeerEtienne
@ Outro Lado9 months ago

3.6
Lisboa n°11 : pas mal la polonaise

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal11 months ago

3.7
Täyteläistä hedelmäsmoothieta.
Mango hallitsee makua.
Kookostakin on mukana.

Anneli P
@ Hoptimaal11 months ago

4.0
Vahva mango, todella pehmeä maku, alko ei maistuu yhtään. Aika paksua - ei kuitenkaan överi - juotavaa. Kookoksen löytää, kun tietää etsiä.

Tuska
@ Funky Shop1 year ago

4.4
Toinen kelkka perään. Ei niin pistävä kuin aiempi, mangoa reilusti😋

KallioUG
@ Funky Shop1 year ago

4.4
Paksua ja raikasta mangoa. Parempi kuin tuo triple gelato.

Miika
@ Funky Fluid1 year ago

3.5

Ztal Schwarzes
1 year ago
3.4