
Reviews
Primarius
21 days ago
3.5
Valtteri M
@ Pub Pikilinna21 days ago
3.5

Japeinen
@ Olutravintola Konttori1 month ago
4.0
Kaverilta maistot. Nämä Funkyn sourit maistuvat.
R 2
1 month ago
3.9

SamTheMan76
@ Olutravintola Konttori1 month ago
4.0

Tuska
@ Funky Shop9 months ago

3.8
Aamupalamehua

KallioUG
@ Funky Shop9 months ago

3.8
Appelsiinimehua papayalla. Oikein hyvä mut ois saanu olla hieman kylmempää.

martinreed
@ Wittich Weine und Biere AG1 year ago

3.8

Anneli P
1 year ago
3.2

Sir Guru Kabu
@ Rebel Beer Cans1 year ago

3.4
Jää vähän vaisuksi Funky Fluidin -standardeilla.
Makumaailma menee pykälän makean puolelle.
Maku on appelsiinimehujäämainen. Mukana toki myös tropiikin hedelmiä, ainakin mangoa.
Oikein mukavaa juotavaa, mutta parempiakin Gelato-sarjalaisia löytyy myös 5,5%-kategoriasta.