
IBU:25
Reviews
Vesa K
6 months ago
3.2
D'Alba
6 months ago
3.6
Augļaini tropisks aromāts un garša, labs.
Sir Silver
7 months ago
3.1

Alo S
7 months ago
3.8
Pekkis
@ Kaubamaja Toidumaailm8 months ago

2.9

Olli K
9 months ago

3.0
Aivan hyvää olutta, mutta onnistuin hajottamaan tölkin mämmikourana tiputtaessani sen lattialle. Lastenvaunut muun muassa haiskahtaa nyt oluelle. Elämä on laiffia, jäi puoli desiä jäljelle tätä Pärnun tuliaisolutta.
Sipu
9 months ago
2.3

Juho
10 months ago
2.4

Lexa
10 months ago

3.2
Kovasti, mutta nopeasti laskeva vaahto. Trooppisuutta ja sitruksisuutta löytyy, kivasti humalat nousee kielelle, hieman kylmempänä voisi olla vielä parempi

TOtV
11 months ago

3.4