
Reviews

Thq
1 month ago

4.2
Jumalauta! Raikkaan sitruksinen, appelsiininaromia. Maistuu keväältä tölkissä. Todella hyvää kevätauringossa.

Tuska
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago

3.6

KallioUG
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki3 months ago

3.8
Pehmosta cabymehua 😁😆
Pekka P
5 months ago
4.0

Jukka S
6 months ago
3.4

Bat888
6 months ago
4.0

Toppa
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku7 months ago

4.0
Sitruksinen ipa, hivelee maku hermoja

Pete81
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki7 months ago

2.2
Oli hyvin raikas IPA toimii hyvin saunan jälkeen
Joona H
7 months ago
3.9

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku7 months ago

3.8
Tämä se nyt vasta hyvää on. Raikas ja persoonallinen hazy ipa. Mahtava🍺👍