
Reviews

-mIDE-
5 months ago

3.0
Helkullista.

SadeHade
5 months ago
3.0
Tummaa hyvvöö mököö

Jyde
5 months ago
3.6

Svimbanen
@ Funky Shop9 months ago

3.3

Jai
11 months ago
3.4

Markku B
11 months ago
3.5
Liian kevyttä mölöö meikäläiselle. Runko liian kepponen. Hyvät maut muuten, suklaata jne...

Simpuli
@ Funky Shop1 year ago

3.3

SahaMattiJukari
@ Funky Shop1 year ago

3.9
Perushyvä+ milk stoutti.
Kutakuinkin hapoton, smoothi suutuntuma.
Paahteista,suklaista ja mokkaista.
Pehmeää ja miellyttävää.