
Reviews
Tefterik
10 months ago
2.8
Nokkeman
11 months ago

0.8
Riktigt äcklig
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.5
Tuoksussa makeutta. Heti alkuun maltaista ja hiven leipäistä makeutta. Aika kevyt runkoinen. Vähän hedelmäisyyttä taustalla.
JiiTee
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.2
Jatkoon!
Tar Hill Phantom
1 year ago

1.6
Tumman oluen sävyjä.
Buzz Lightyear
@ Systembolaget Haparanda1 year ago

3.1
Kirpeän kepeä punainen juoma, no, ei suosikkeja

J.Olin
1 year ago
2.5
En aning smaklös men en mjuk fin öl

Lasseman
1 year ago

3.0
Fuck! Pretty Nice

Nilsson S
1 year ago
2.9

Engström F
1 year ago
2.5
Oroväckande likt svagdricka. Red Ale är nog inte riktigt min stil.