
Reviews
Clément V
9 months ago
4.3
Jorgeboy
11 months ago
3.9

Erwan M
11 months ago
4.1
Kalja Harri
@ Musta Kynnys11 months ago

3.8
Aivan hyvä tuote.

ZekeWolf
11 months ago

3.7
10th anniversary series NEIPA so expectations were a bit on the upper side of scale 😆 Solid and smooth NEIPA but didn’t meet the expectations. Someone pointed it out earlier that the high € didn’t deliver and I have to agree. OK but one timer.
BB 01/26
Jani "Kankero" K
1 year ago
4.0

Pera Bissenmaistaja
@ K-Supermarket Lasihytti1 year ago
4.0
Mainio neipa, hieman kevyempi runko kuin normaalisti saman kategorian oluissa. Tuoksu on erittäin raikas ja maku seuraa suhteellisen hyvin perässä. Jälkimaussa pientä salmiakkimaista katkeroa, päämaussa mukavasti sitrushedelmää.
Oikein hyvä palauttava juoma juhannusaamun crossfit-rääkin päälle 🤣
Tämäkin erikoisuus noudettu K-suppari Lasihytistä, jonka valikoiman laajuus ja varsinkin vaihtuvuus vakuuttaa kerta toisensa jälkeen 👌🏻

Ivo Almeida
@ Junkyard1 year ago

4.5

Musti77
1 year ago
3.6

SahaMattiJukari
@ K-Supermarket Lasihytti1 year ago

3.8
Varsin mainio NEIPA
Trooppista hedelmää, hyvin kevyttä katkeroa.
Ei mitään maata mullistavaa, mutta ihan jees.
(hinta-laatu ei kohtaa)