
Reviews
Micke T
5 months ago
4.5

Andy
@ Systembolaget Visby6 months ago

4.5
LĂ€cker đđ»!

Falconslukaren
6 months ago
4.5
Sinister
@ Oluthuone Kukko7 months ago

4.0
10% LÀhes ilman vaahtoa tölkistÀ,vÀri tÀysin musta.Tuoksussa banaania,vaniljaa,paahteisuutta.Maku erittÀin makea,banaania,suklaata,kahvia,erittÀin paljon makua,loistava.

Tero M
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago
3.5

jussile
11 months ago
2.7

Lasis
@ Taproom Nurme1 year ago

3.8
Mustaa. Vaaleanruskea vaahto. Tuoksu banaania. Maku maitosuklaata ja keltaista banaanikarkkia. HyvÀ olut.

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
4.2

Ihoden kaljakeisari
@ Two More Beers1 year ago

4.1
Tuoksu on kuin banaanikarkkia. Sellainen keltainen vaahtokarkki.
Maussakin on kyllÀ runsaasti banaania. Mutta ei sellaista kuin vehnÀoluissa, vaan enemmÀn karkkimaista ja makeaa.
Harmillisesti tÀÀllÀ tuodaan nÀmÀ kylmissÀ tai oikeastaan jopa jÀÀhdytetyissÀ laseissa. Ei pÀÀse kaikki maut esille.
Kiva suklaabanaaninen herkku. Sopii jÀlkkÀriksi oikein mainioksi. NÀihin Nurme panimon oluisiin voisi tutustua enemmÀnkin.