
Hops:Rakau, Riwaka
Reviews
D'Alba
3 months ago
3.4
Duļķaina IPA ar maigu, patīkamu garšu un aromātu.

Tapio
@ Two More Beers5 months ago

3.7
Selvästi kitkerä aika vaimealla hedelmäisyydellä. Ei jatkoon.

Ihoden kaljakeisari
@ Two More Beers1 year ago

3.0
Uusi olut pinttiin.
Pyysin parasta neipaa, ehdotettiin Põhjalan neipaa. En ottanut, koska se oli jo maistettu. Tämä oli toinen vaihtoehto.
Ei ole kauhean häävi. Maut jää tuppeen pahasti. Ja jotenkin terävä, vaikka hedelmäisyyttä onkin.