
Reviews

Skrietlili
5 months ago

3.0
Design på burken bättre än smaken tyvärr. För besk och gillar inte eftersmaken.

Långhårig Skäggapa
9 months ago
3.2

Risfis
@ Man cave9 months ago

1.8
Den va ju inte rolig
Dottore Stranoamore
1 year ago
3.9

Fabrice H
@ Systembolaget Sollentuna1 year ago

4.0
Bonne IPA, on sent bien les houblons mais ça manque un peu de corps en bouche. Belle amertume assez puissante. Une IPA qui fait bien son job.
JesperS
1 year ago
4.1
Mmm, fyllig och god!