
Reviews

Petri H
@ K-Supermarket Pekuri8 months ago
4.0
Moul
@ K-Supermarket Pekuri9 months ago
3.9
Aivan maistuva. Vähän jätskiki maistuu.

imoikid
10 months ago


Janette
@ K-Supermarket Pekuri1 year ago

3.5
Pieniprosenttiseksi stoutiksi oikein onnistunut, vaikkakin vähän vetinen. Tästä isompiprosenttinen versio olis varmasti herkullinen.
Uusi olut Pintissä.