
Reviews

Petri V
@ Prisma Järvenpää5 months ago
2.5

Petri L
@ Alko Nummela9 months ago

3.0
Tämä oli eksootisen makuinen ja hyvää juotavaa on 🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻

Hessu V
11 months ago
3.3

PaKe
@ Alko Karstula11 months ago
1.5
Raikkaus puuttuu.
Nippe
1 year ago
2.9
Yhden kärsii juoda, ei enempää. Kieltämättä hyvin on saatu autenttinen maku. Heti kun maistoi, palasin playa del inglesiin 😎👍
Sami
@ Alko Padasjoki1 year ago
3.0

Munni
@ Alko K-Supermarket Kokkola1 year ago
3.0
Makea mutta ihan juotava

Jeppe
1 year ago


lahensininen
@ Alko Ympyrätalo1 year ago
4.5

Mikke4president
1 year ago
1.8