
Reviews

Krusecontrol
4 months ago

3.1

Ztal Schwarzes
4 months ago

3.3

alakoskettele
@ Omnipollos Hatt7 months ago
4.1
Todel hyvä. Ihanan hedelmäinen🤠. Mä oon mä!

Ville K
@ Omnipollos Hatt7 months ago
3.0

Lasis
@ Omnipollos Hatt8 months ago

3.9
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, greippinen, katkeroinen ja humalainen. Hyvä olut.
Teemu V
@ Mallaskukko9 months ago
3.5

Kalmar
@ Panimoravintola Beer Hunter's11 months ago

3.4
Ruotsin herkkua! Sameaa, lieneekö kegin pohja, mutta jotain normaalia vahvempaa. On mahtavaa🔥🍺😎👍

Lenny Hefaistos
11 months ago
3.7
Henri P
@ Omnipollos Flora11 months ago
3.5

Willy
@ Panimoravintola Beer Hunter's11 months ago

3.5
Hyvin mehuisa on, ehkä aavistuksen liian tuoremehumainen. Hyvä silti.