
Reviews

Sir L
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago
3.9
Aikaisemmin päivällä hörsitty piknikillä.
Kohtuu paksua. Persikkaa ja vaniljaa runsaasti. Yllättävän paljon mausteisuutta, ainakin kardemumma ja muskotti tulee itsellä mieleen. Makeaa alusta loppuun.
Varsin hauska ja erikoinen.