
Reviews

Anneli P
1 year ago
3.4

Sir Guru Kabu
@ Craft Central1 year ago

3.5
Aika makean hedelmäinen.
Suutuntuma on miellyttävä.
Makeiden hedelmien vastapainoksi on todella kevyttä sitrusta ja ihan kevyttä katkeroa.
Kaipaisi lisää kuivaa humalointia tai reippaammin sitrusta.

Miika
@ The speyside whisky shop1 year ago

3.1