
Reviews

MunichBeerDude
26 days ago
3.3

Virpi E
2 months ago
2.9
Blackstarastronaut
@ Lawson Nanjo City Hall7 months ago

3.0
Maistuva, happamahko, lager. Maistuu pitkän kylpemisen jälkeen joskaan paikalliset eivät ilmeisesti juurikaan törpöttele kylpemisen jälkeen toisin kuin kotopuolessa saunan kanssa.

KühnimRat
9 months ago

3.6
Etwas kräftig, mit einer angenehmen herbe 👍🍺🇯🇵

Tortooni
10 months ago

3.0
Hassun makuinen. Kevyttä lageria, mutta jännällä hitusen voimakkaalla ja karvaalla twistillä. Ei ihan tummaa lageria, mutta jotain säpinää tässä on.
Cham67
11 months ago

3.2

J_Chambers
@ Kyoto11 months ago

3.6

RööperinReiska
11 months ago

2.9
Ihan ok bitter tyylinen olut, ehkä vähän liian kevyt mallasrunko bitteriksi ja vähän liian helmällisiä humalia
Unknown
11 months ago
3.6

AlexRefTeach
1 year ago
3.4