
Reviews

Logy
@ Alvar1 month ago

4.5

mehukatti
@ Alvar1 month ago

4.0

David
1 month ago

4.3
gutes saures bier mit tollen fruchtigen noten

Christopher
@ Viva la Pinta3 months ago

4.2
Temppu
3 months ago
1.0

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's8 months ago

2.8
Ensin maistuu makea ja sitten sitruuna. Tämä ei nyt jotenkin lähde aivan täysillä, vaan jää keskinkertaiseksi makunautinnoksi.

Tuukka
@ City Hospoda10 months ago

3.7
Jännästi maistuu jääteeltä. Tuskin tässä sentään teetä kuitenkaan ole. Limeä kivasti ja muutenkin raikas tapaus.
Jupe
@ Olutravintola Sillansuu10 months ago
4.4
Pikkumies
@ Olutravintola Sillansuu11 months ago
3.5

Janette
@ Kabacka11 months ago

4.0
Helppoa ja raikasta 👌🏻