
Reviews
Pullervo
3 months ago
2.9

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä7 months ago

3.8
Paksua yrjönnäköistä nestettä. Vaahtoa. Tuoksu mustikkaa ja mansikkaa. Maku mustikkaa, mansikkaa ja juustokakkua. Hyvä olut.
SiistiJari
11 months ago
3.3
Meikäl uppos. Helveti hyvä!

Thq
1 year ago

3.0
Paksua. Maut kunnossa. Mut onks tää bisse?

Nuuzo
@ Beer Fest Fiskars 20251 year ago

4.5

Ape
@ Kuluma Pub1 year ago
3.7

Vindos
@ Kuluma Pub1 year ago
3.7

Vamonos Pest
1 year ago
4.0