
Reviews

Janne N
@ Systembolaget Drottninggatan12 hours ago
4.1
Tosi hyvä, kevyt ja raikas runko jonka päälle hedelmäinen ja sopivan katkero jälkipuraisu

msjogren
@ Systembolaget12 hours ago
4.3
Kivan keveä ja raikas IPA.

Ztal Schwarzes
2 days ago

3.1

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping2 days ago

3.5
Fruktig. God. Skål! 🍻
Exodus
@ Systembolaget Nyköping3 days ago

3.4
God! Fruktig exotisk frisk,för den låga %

JES
@ Systembolaget Haparanda8 days ago

3.2

Andy P
15 days ago
4.0

Fahlsten
15 days ago
4.0
Faktiskt väldigt bra för att vara en session.

Roywenk
15 days ago
4.0
Lättdrucken från ett bra bryggeri

Andy
@ Systembolaget Visby16 days ago

4.0
God sommarbärs.