
Hops:Galaxy, Mosaic
Reviews

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku5 months ago

3.6
Perus maistuva ipa! Ilman isompia analyysejä - juotava🤘 Dartsia ja olutt🎯
Joona M
@ Alko Hyrylä5 months ago

4.2
Väriltään hailakka ja hiivasen vaalea hazy.
Reipas pienikuplainen vaahto.
Tuoksultaan hirveästi jälleen hedelmää ja sitrusta.
Maku sentään poikkeaa edellisetä.
Tässä maku ja erityisesti humalointi hiukan terävähkö mutta herkullinen.
Maussa vahvasti läsnä limeä ja trooppisia hedelmiä.
Suutuntumaltaan aluksi hiukan terävä ja hapokas mutta tasottuu nopeasti.
Jälkimaku hiukan kuiva.
Kaikenkaikkiaan kiva olut ja todella herkullinen.
Suosittelen vaikka juhannusjuomaksi.
Ehdottomasti jatkoon ja vahva suositus.
Alkoholia ei juuri huomaa.
Antti P
@ Alko Prisma Lappeenranta6 months ago
3.3
Ois varmaan hyvää tuoreena. Alko myy näköjään yli parasta ennen päiväyksen..
ASOS
6 months ago

3.2
Vaalean keltainen ja samea, jossa hyvin pitkään pysyvä tiivis vaahto.
Pehmeä hedelmäinen maku. Hyvin matala humalan katkeruus. Hieman kermainen suutuntuma.
Ei mikään suuri makuelämys, mutta ei huonokaan.

Toni
@ Alko Prisma Joensuu6 months ago
4.1
Hyvä ipa olut. Hyvin hedelmäinen maku.
0,44 tk

Syke
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 months ago
4.2
Nikkilä S
6 months ago
3.5
Jasso
@ Alko Iso Omena6 months ago
3.0
Samea, kuivahko, sitruksinen, hennon poltteleva

Lassux
@ Alko Sokos Jyväskylä7 months ago

3.4

pSKI
@ Alko Verkkokauppa7 months ago

3.8