
Reviews
Pekka P
5 months ago
3.9

Vindos
@ Alko Mansikkala9 months ago
3.7

THauturi
@ Alko Hyllykallio10 months ago

3.4
Colamaista,lähes mustaa olutta vaahto hunnulla.Keveä,paahteisen suklainen tuoksu.Paahteista,marjaista,aavistuksen mokkaisen kahvista,kuitenkin hyvinkin vetistä.Jo vaahdosta huomaa että metsään mennään...

Imusieni J
11 months ago

3.0
Aivan kuin "ginessiä"

Cat Man Don’t
1 year ago

3.5
Ihan hyvä. Aika samettista tavaraa.

Nico M
1 year ago
3.5

Joni-Markus H
1 year ago

3.6

lehtsa74
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki1 year ago

3.0

Salak82
1 year ago
2.8

LärsPepi
@ Alko Sello1 year ago
3.0