
Reviews
Sipu
7 days ago
3.6

Otto K
15 days ago
3.5

Haerjy
@ Põhjala Brewery & Tap Room27 days ago
3.2

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood1 month ago

3.1
Olis voinut Põhjalalta parempaakin odottaa.

Laars
@ Aparaadi resto2 months ago

3.7
Kevyen vehnäinen. Hyvä kevyen soppalounaan kylkeen.

Juhki
@ Põhja Konn Bar3 months ago
2.5
Kullankeltainen, hieman samea. Hento vaahto. Kuivahko, hedelmäinen, pehmeä. Ihan jees
Joona M
@ Rimi, Virukeskus3 months ago

3.0
Väriltään kullankeltainen missä sormenpaksuinen vaahtokampa sekalaista vaahtoa mutta lähes tiivistä.
Tuoksultaan vehnäinen ja hiukan banaaninen ja sitruksinen.
Maultaan ja suutuntumaltaan vehnäinen ja hiukan tunkkainen ja banaaninen ja pieni sitrus.
Maussa sitrus on hiukan pesuaineinen.
Ei juurikaan ilkeitä jälkimakuja.
Vehnäoluena ihan hyvää mutta ei elämys.
Sopii vehnäoluen juojille.

Jacob Morgan
@ Põhja Konn Bar4 months ago

3.1
Slight orange taste, tastes like blue moon🍺
Samih
@ Põhjala Brewery & Tap Room4 months ago
3.7
Sitruksinen - appelsiinin kuorinen ja vehnäinen.
Kirss K
6 months ago
4.2