
Reviews

Thunderpedal
@ Funky Fluid1 year ago

3.9
Hyvän mehuisa on. Raikas, melko helppo juotava, katkerot hyvin maltilliset. Mosaic maistuu, mutta melko hillitysti. Sen lisäksi pehmeämpää ja imelämpää hedelmää tarjoillaan aika reilusti.
Raikas, keveä ja hedelmäinen. Kyllä se on hyvä.

SahaMattiJukari
@ Funky Shop1 year ago

3.8

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.8
Tomasza
@ Kufle i Kapsle1 year ago
4.0