
Reviews

Olivier A.
@ Le Drunken8 months ago

4.2
Belle triple IPA au nez velouté, avec une très (très..) légère amertume. Une Excellente compagnie qu’on siroterait toute la soirée !

Beer't
@ De 24 Uurs van Maastricht1 year ago

4.2
Ossi
1 year ago
4.2
Tuoksu sitruksinen, hieman mangoa.
Alkuun kevyt makeahko sitrus joka taittuu mangoon, paksu runko. Loppuun hedelmää, hieman mangoa. Jonkin verran prosentit tulevat läpi ja mahdollisesti vähän humala poltetta tai sitten tuokin alkoholista johtuu. Ei itseä haittaa mutta makuun olisi jotain vielä toivonut.
Sitrus ja makeus korostuu kun lämpenee varmaan 10-12 parhaimmillaan
Tölkitetty 4/25

Christopher
@ Barcelona Beer Festival1 year ago

4.3