
Reviews

BeerPlease
22 days ago
3.8
Sopivasti makua. Ehkä hieman pintamakea, mutta kivasti on voimakkuuttakin maussa. Voi ostaa lisää.

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga1 month ago

2.5
Maukas ja roteva

Tapio
@ Alus Muiza1 month ago
3.4
Perus ok lager ei kyl banaaninen mut toimii kylmänä kun kaverit ojentaa nii mikäs siinä kuumana päivänä otella
Reinop
@ Maxima X Nometņu iela1 month ago

3.0
Kevyt, aavistuksen mallasta maussa.
D'Alba
2 months ago
3.3
Vienkāršs aliņš.

KaljaKoltiainen78
4 months ago
3.6

Cold Beer
@ O'Paps6 months ago
3.0
Ruokajuomana,toimii siinä hyvin.

Kari T
8 months ago
3.0

Heinonen A
9 months ago

2.0
ei kauheen nerokas mutta ihan nerokas

Sebastien
@ K-market Somero9 months ago

1.6
Vähä liia kirpiä mu makkuu