
Reviews
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.4
Maku on hyvinkin hedelmäinen, sitrus, ananas ja persikka. Aika raikas

Risfis
@ Man cave1 year ago

5.0
Jättefin som vädret idag

Andy
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

4.0
Snart är det påsk.