
Reviews

Tatu
@ Uba & Humal9 months ago
3.3
Parempiakin juotu

Tuska
@ Funky Shop11 months ago

3.9
Kaikki elementit löytyy. Raikas ja kevyt

KallioUG
@ Funky Shop11 months ago

4.0
Banaania, limeä ja kiiwiä löytyy mutta kaikki laimeana. Hyvää raikasta silti.
Mirdo
11 months ago
3.5
Härskin vihreä lasissa, ei kovinkaan kirpsakka mutta menevä kesäjuoma
Juho H
1 year ago
2.5
ThomasP
1 year ago
4.0

Lasse K
@ K-Supermarket Redi1 year ago

3.7
0,5 tölkki. Viisukalja. Vihreä banaaninen makeahko sour. Vähän ohkaisempi kuin gelatot yleensä.

Sir Guru Kabu
@ Rebel Beer Cans1 year ago

3.7
Tässä Gelatossa on mukavasti makua.
Vihreät hedelmät maistuvat mukavasti.
Maku on makeahko, mutta mukana on vähän kirpeämmpiäkin makuja.

Anneli P
@ Rebel Beer Cans1 year ago

4.2
Mahtavan makuista uuffo-miehen oksuu👽 On kyllä niin veikeen makuinen, että oksut pois😂
Kiwi, banaani, lime ja graviola toimii tosi hyvin neljään pirkkoon. Kesällä tätä hienoon lasiin ja helmat hulmuamaan. 💃🏻🕺🏻
Matias2
@ Bar Dom1 year ago
4.5