
Reviews

Rom Carter
@ Loch ness10 months ago

3.3

Neil
@ Pühaste Taproom Tallinn10 months ago
3.8
Tuomas
1 year ago
2.8
Samih
@ Kaubamaja1 year ago
4.1
Kuiva, greippinen, havuinen ja hitusen lakritsinen.

Tuomas S
@ Oluthuone Haka1 year ago

3.5
Aika perus, mutta viaton
Miika N
1 year ago
3.0
Perus varma.

Sven S
1 year ago

4.2
Hea.
Lapapa
1 year ago
3.4
Hese O
1 year ago
4.0

Thunderpedal
1 year ago

3.8
Sitruksia napakalla katkerolla ja ripauksella vihreitä rypäleitä. Ja oli havujakin. Kuivakkakin oli. Hyvä oli.