
Reviews
Pena
1 year ago
5.0

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

4.0
Aamu jatkuu holittomilla kun pitää lähtee rattiin.
On kyllä oikein maukasta pilttiä

KallioUG
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

3.9
Makeaa mangoa ja pieni kirpeys.

Ragnared
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago
3.0
Mango maistuu itseltään (ei sentään siltä itseltään). Riisi jäi löytämättä.

Joakim P
1 year ago
3.7