
Hops:Motueka
Reviews

Leif C
@ Hoptimaal26 days ago
4.0
Parinsormenleveyden verran vaaleaa aikanopeastilaskevaa vaahtoa samean sakean keltaisen valoaläpipäästämättömän oluen yllä joka tuoksuu kepeän sitruksisen greippisen pajuisen mehuisalle ja maistuu makean hedelmäisen lempeän rapsahtavan pajuisen pihkaisen greippisen greipinkuorisen mehuisalle, neljä bojoo. PE: 130826.

Tuomo S
@ Hoptimaal1 month ago

4.2
Aluksi pehmeää nektariinia, persikkaa ja ananasta. Puolivälissä siirtyy selkeämmäksi kuivemmaksi ja raikkaammaksi makumaailmaksi, jossa lime ja greippi nousevat vahvemmin esiin. Erittäin juotava ja tasapainoinen DDH-DIPA.
Starts with soft nectarine, peach and pineapple. In the middle it shifts to a drier and fresher profile, with lime and grapefruit coming through more prominently. Extremely drinkable and well-balanced DDH-DIPA.

orson
@ Hoptimaal2 months ago

4.0
Trackilta tuplaipalta odotin vähän enemmän. Ihan hyvää joo, mutta vähän piippuun jää yleisesti.

Tommo21
2 months ago

4.0

martinreed
@ Luchs & Hase8 months ago

3.8

Jonas M
@ Kvickly Ry10 months ago

3.4

Creps
@ Donald's Pub1 year ago

4.5
Thom974
1 year ago
4.5

Anneli P
1 year ago
4.3

Sir Guru Kabu
@ Craft Central1 year ago

4.4
Nyt on täyteläistä mehua.
Kypsät tropiikin hedelmät maistuvat reilusti. Sitrukset ja kohtalaiset katkerot tasapainottavat hienosti.
Maut ovat hienosti tasapainossa, ei mitään valittamista.