
Reviews

Anneli P
1 year ago
3.2
En ole savuisten oluiden kaveri, mutta tää oli vallan mainio!

Sir Guru Kabu
@ Rebel Beer Cans1 year ago

3.7
Collab Omnipollo
Savun makua on todella ronskisti.
Maku on paahdemallasta ja savua.
Kartongin röökiä saa kiskoa, että saa saman määrän savun makua.
Savu-oluiden ystäville suosittelen tätä lämpimästi.
Micke T
1 year ago
4.2

Roywenk
1 year ago
4.5
Mycket bra, värd varenda krona!