
Reviews

Jo Iso P
@ Minimani Seinäjoki6 days ago

3.0
Ei pöllömpää ananasta.
Kimmo
15 days ago
3.3

Marko S
@ Tokmanni Lippulaiva, Espoo28 days ago
3.4
Raikkaan kirpeän ananaista.
Nuuttipiippo
30 days ago
2.7
Kyllähän tuon yhen joi mut ei iskeny. Maistui kirpeältä ananas limpparilta. Vahva suositus jos tekee mieli ananas lonkeroa jätä tämä hyllyyn ja osta original 👌

Tommi84
@ Prisma Liisanlehto Vaasa30 days ago

1.4
Aika laimeee keitto.. Yx menee hyvin 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Rudi
@ K-Citymarket Rauma1 month ago
3.1

Juski
1 month ago

3.5
Kirpsakkaa ananasta.
Ihan hyvä!
Lopussa giniä.

J T
2 months ago

2.5
Hartwall parempi

Zwunda
@ K-Citymarket Pori Puuvilla3 months ago

3.7
Aika hyvä lonkero
Vili M
4 months ago
2.7