
IBU:17
Reviews

Tino.O
10 hours ago
2.0
Melko laimeaa
Teemu K
14 hours ago

2.1
Perus bisse
KooPee
5 days ago
3.5

Mypietimi
7 days ago
2.7
Tuoksussa pieni kirpeys. Maku aika pehmeä, hieman mallasta. Jälkimaku aika ohut, siinäkin pieni maltaisuus.
WilliX
3 months ago
2.5
Perusbisse tällä kertaa

Jani S
@ Alks.fi3 months ago

3.4
Aika peruskuraa on tämä.

Cowe1975
3 months ago
3.7
Eero
5 months ago
2.9

Koivu
6 months ago

3.0

Tommi S
6 months ago
1.6