
Reviews

Bricedg
8 months ago
4.0
Valtteri Koo
1 year ago
3.0

WilleW
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Puolalaista westiä testiin. Hyvät kokemukset tästä panimosta. Katsotaanpa.
Kaatuu lasiin vajaan sormen paksuisella vaahdolla. Suutuntuma on kepeän pehmeä, matalahiilihappoinen ja yllättäen myös mehuisa. Makupaletissa greippiä, mäntyä sekä yllättävän paljon trooppisuutta, kuten mangoa ja passionhedelmää. Katkerot puraisevat suht hellästi eivätkä vedä suuta irvistykseen. Jälkimaku on hedelmäisen katkeroinen. Hyvä juotavuus ja toimiva westi.

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

4.0