
Reviews

Virpi E
4 months ago
4.1

Kalmar
@ Pühaste Taproom Tallinn10 months ago

3.9
Mahtavaa Viron herkkua. On mahtava vahvuuteen nähden🔥🍺😂👍

EJVIND E.
@ Stalker1 year ago

3.6
Sameinen, pehmeä. Pieni puraisi mukana.
Sanna P
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

4.0
Kyllä. kiitos lisää tämmösiä. Kielellä kivan kupliva, hieman hiivainen, mutta hedelmäinen olut, promillea sen verran paljon ettei katkeroa juuri ole. Hyvin painuu saunassa muovi mukista kunnon vastotuksen jälkeen! Jos milloinkaan käyt tartossa niin osta puhaste taproomista tämä kotiin! Ja monta muutakin.

Max2
1 year ago

4.0
Vaalean samean keltainen vaalealla vaahdolla.
Tuoksu trooppisen hedelmäinen Ananasta,appelsiinia ja sitruunaa. Mahtava tuoksu 😋
Maku alkaa samalla linjoilla runsaasti ananasta appelsiinia alkuun. Jatkuu raikkaalla sitruunalla. Pienesti hopburnia. Todella pehmeä makuinen ja raikas olut 😋🤌
Sanna P
@ Pühaste Kelder1 year ago

3.8
Aika namia, väri ja tuoksu lupasi hyvää, sitä se myöskin on. Oikkeen hedelmäisen mehukas olut. ei moitittavaa

Paukku S
1 year ago
3.8

Sven S
@ Pühaste Kelder1 year ago

3.8
Aroomi juurde!

Thunderpedal
1 year ago

4.0
Samea on. Citravetoinen sitrushyveli on. Tässä oluessa omissa kirjoissa aina nelosketjuun jäävä El Doradokin toimii hyvin tukien kokonaisuutta.
Olihan siellä muitakin hedelmiä ja vähän katkeroakin. Oikein hyvä.

Lasis
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitrusta. Maku raikas hedelmäinen, ananasta, melonia, limeä, mandariinia, hiukan katkeroa ja humalaa. Hyvä olut.