
Malts:Corn, Wheat
Reviews

Esko N
@ Systembolaget Övertorneå7 days ago

4.0
Keltainen samea neste. Tuoksu mangoinen, aavistuksen makea. Maussa mangoa on hyvin. Onneksi kokonaisuus ei ole liian makea, vaan pientä happamuutta ja hienoista humalan karvautta löytyy. Kirpeys ei ole kovin vahvaa. Mehumainen maukas tapaus.

Hole
8 days ago
3.5
Jakob K
10 days ago
4.0

Lexa
11 days ago

3.1
Happamuutta, makeutta ei löydy vaan kivasti vain hieman, mango kyllä maistuu mainiosti.

Marcus S
11 days ago
3.1

Feliciatrex
28 days ago

3.6

Sofia'sbeer
2 months ago
2.0
Sebu G
@ Systembolaget Haparanda4 months ago
3.5
Limsa

Skrietlili
5 months ago

3.8
Lagom sur och mycket smak av mango. En riktigt bra suröl.

Feja
6 months ago
3.0
Jos tykkäis soureista, niin tämä varmasti on hyvä siihen hommaan.