
Reviews

Tarzan
2 months ago
2.0
Inte direkt god, smakade riktigt besk, som att tugga på en maskros.

Tommi M
@ Systembolaget Haparanda5 months ago

3.2
Puhdas hyvä täysmallasolut. Humalointi on alkuun mehukas jota jäljessä tuleva katkero tasapainoittaa.
Nej2022
5 months ago
1.0
Claes L
@ Systembolaget Tyresö6 months ago
3.5
En Lageröl åt lagerkillen

Hanzel
@ Systembolaget Flygstaden Halmstad6 months ago
3.3

Jecaan
7 months ago
3.7

Peter S
7 months ago

3.5
Rätt kraftig beska inledningsvis men jäkligt runt avslut på smaken, intressant!

Wille00
7 months ago

3.5
En vanlig jävla öl

_jonathanlarsson_
7 months ago

4.0
Den här smaka verkligen som en helt vanlig öl.
Inte de jag hade hoppats på när jag köpte lite roliga nya öl som inte beprövats än.
Fortsättning följer…

Gnidde
8 months ago
3.0