
Reviews

Hamster09
@ Bierkiste1 year ago

3.5

Bezdomnyi
1 year ago

3.7
Ruskeaan taittava keltainen, samea. Neljän sormen vaahto. Laskee hyvin hitaasti.
Maussa appelsiinia, aprikoosia ja vahvahkon saippuaisuus. Samalla limonadisuutta. Kipakkaa sitruunaisuutta mangon kera samalla.
Hyvä, muttei niin hyvä kuin odotin.