
Reviews
Yksisarvinen
@ Sandhamn Seglarhotell14 hours ago

3.8
Mielenkiintoinen vaiheittain etenevä maku. Aluksi selkeästi lähinnä vetinen, heti seuraavaksi hedelmäinen ja sen jälkeen humalointi tulee kivasti esiin. Mikään näistä ei oikeastaan maistu yhtä aikaa :D. Kun maistelua jatkaa niin, että suussa on valmiiksi humalan makua, ei vetisyyttä enää tule. Myös havuisuutta havaittavissa.

Hasse67
@ Brasserie Stationen2 months ago

3.5

_jonathanlarsson_
6 months ago

3.5
Påminner lite om blanc
Så jävla gött efter att Frölunda kamma hem en vinst mot Färjestad

Timo H
@ Craft n' Draft8 months ago

3.0
Kevyt, fruity, ehkä liiankin kevyt ipaksi

MAJO1501
@ Loccos11 months ago
3.8
TractorBoy73
1 year ago
3.9

Renata B
1 year ago
4.0
Poika70
@ Downtown Camper by Scandic1 year ago
4.2
Tästä alkaa kisat paikanpäällä ja sattui heti hyvä tuote

Jon T
@ Snaps1 year ago

2.8

Päivi K
@ Snaps1 year ago

3.4