
Reviews
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online10 months ago

3.5
Tuoksu viljamainen. Maku on pirskahteleva, hapokas. Kevyt runkoinen. Aika neutraali makuinen.

Pipan
10 months ago
3.2
Landströmro
11 months ago
3.5

Hasse67
@ Hasses Ölkällare11 months ago

3.0

Törstläppen
1 year ago

4.2
En klart fin risöl! Smakar friskt och gott gärna på stranden i kvällssolen. Lite disktrasa i näsan men sen tog det sig. Frisk citrus! Lätt grape'ig beska som ligger kvar.

Renata B
1 year ago
3.2