
Reviews

Kapernaum
1 month ago
2.7
Taisto
5 months ago
2.9
Auto miehen mella öl. Kevyt bulkki lager.
Sloan J
8 months ago
3.5
Simpel
Rami N
11 months ago
3.5
Topi
@ ICA Åre1 year ago

3.0
Kevyt Mellan öl, ei suuria.makuja

H.V. Pils
1 year ago
3.5
Sinister
1 year ago

2.2
Tuomisia Ruotsista. 3,5% Hyvä vaalea vaahto, väri puhtaan kultainen.Tuoksu maltainen,raikas.Maku maltainen,makea,kevyt,raikas,puhdas,kevyt humalan jälkimaku,hieman jää ohueksi,mutta menee saunan jälkeen sopivasti janojuomana.Ja pitäisi olla oikein ekologista,niin tässähän pelastaa maailmaa juomalla olutta.
Garaga6kata
1 year ago
3.2
Keppa
1 year ago
5.0
Shallowbones
1 year ago
2.5
Too bland to understand but nice can art