
Reviews

Feliciatrex
6 months ago

4.1
Ojoj, riktigt jävla på alla sätt! 🍻

Skrietlili
7 months ago

4.8
Alltså wow. Riktigt god NEIPA. Fyllig, mycket smak, ja vad mer kan man önska?

yoto beer cans
10 months ago

3.0

MAJO1501
@ Akkurat Stockholm10 months ago
4.2

SimonPersson
11 months ago

3.6
Thomas N
1 year ago
1.6

Sebastian Särefjord
@ Systembolaget Munkebäck1 year ago

4.0

Tommyblyaa
1 year ago

3.0

Hasse67
@ Hasses Ölkällare1 year ago

3.8
Dottore Stranoamore
1 year ago
4.5
Väldigt smakrik god och välbalanserad. Trevlig grapetouch.