
Super Sauvin, Nelson & Waimea
Reviews

Bezdomnyi
@ 5piste510 months ago
4.3
Kahden sormen vaahto. Epätasainen reunus noin sentin matkalta. Epätasainen täysipinta. Tarrausta kuitenkin ihan yläosasta hieman. Väri täysin samea appelsiinimehu. Appelsiinia ja greippiä tuoksussa.
Maku todella vastaa tuoksua. Greippiä ja appelsiinia, hieman katajaista giniä. Sitruksinen happamen ja makean yhteispeli, kuin appelsiinituoremehussa. Alkoholi tuntuu hieman tuossa ginisyydessä. Greipin kuori voimistuu ja jää lopussa huulille. Se tekee kokonaisuudesta paremman, vaikka on tuo appelsiinidyyskin hyvä.
Tykkään kyllä!
Yksisarvinen
@ M/S Viking Grace11 months ago

3.6
Kivasti humaloitu ja silti melko pehmeä. Mukavasti hedelmäisyyttä. Alkoholi ei maistu juurikaan.

Edible
11 months ago

3.4
Hyvä humalointi. Voimakkuudeltaan sopiva ja tasapainoinen.

Tuomas S
@ Time Bar1 year ago

4.0
Tuttua somaa. Hedelmäisyyttä on riittävästi.

Musamiehenoluet
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 year ago

2.9
Suutuntuma täyteläinen ja pehmeä, mutta maku on ainakin omaan suuhuni erittäin tympeä ja kitkerä. Ei siis lähde nyt yhtään. Omalle kohdalleni heikoin Soma. Tässä on muuten hyviä elementtejä, mutta maun puolella ei nyt ihan hirveästi nautintoa löydy. 😕

Sharger
@ Pien Shop & Bar1 year ago

4.4
Huikean hyvä nedipa,pehmeän hedelmäinen ja tasapainoinen. Petollista tavaraa helpon juotavuuden takia.

WilleW
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

4.2
Soman taattua laatua. Todella hyvä juotavuus, hyvin balanssissa ja raikas. Nelsonia tässä ainakin on, sillä valkoviinimäinen kuivuus on läsnä.
Olli M
1 year ago
3.0

Arnaud
@ Wild' Lab1 year ago

4.2
Ils sont bon c'est Soma(lien) 🤣

SawonSahtiMaisteri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 year ago

3.6
Vaalean keltainen, pienillä kuplilla maltillisesti vaahtoava.
Kirpeä tuoksu alkuun ja alko puskee läpi . Sitten irtoaa trooppisuutta mangon ja persikan kera. Hieman myös ruohomainen kevyen havuinen tuoksu.
Kevyt suutuntuma ja runko. Häviää nopeasti, mutta jää kitalakeen muistuttamaan ainakin ananaksen makuisena. Muutaman hörpyn jälkeen löytää alusta jotain sekamehua, hyvällä tavalla.