
Reviews

DigiKriSSt
@ Prisma Kouvola21 hours ago

2.7
Temu Sol.

Rudi
@ S-market Kehätie3 days ago
3.4

M
4 days ago

2.3
Piipponen E
7 days ago
3.2

Jylppy
@ K-supermarket Kalajoki7 days ago
2.2
Jonas R
7 days ago
2.5

Jaffa
14 days ago
2.8

LANU
15 days ago

3.1
Kirkkaan kullankeltainen olut johon tuikkasin limelohkon kaveriksi.
Kuten asiaan kuuluu🤔
Tuoksusta löytyy maissin ja viljan vivahteita. Hienoisesti sitruksinen.
Raikas, kevyt ja helppo.
Maussa korostuvat vaalea mallas, hentoinen maissinen makeus ja kevyt sitruunainen vivahde.
Suutuntuma melko ohut ja maku paikoin hieman vetinen, mutta kylmänä nautittuna olut toimi hyvin janojuomana ja olisi mennyt sokkona läpi kuin väärä raha🦯😎🍺
Gibii
21 days ago
2.3

Samppapamppa
22 days ago

3.8
Ei häpeä Sol:lle yhtään.
Hyvä lager