
IBU:13
Reviews

Tuomas
5 days ago
2.9

TLuukko
5 days ago

2.9
Ihan peruslager, ei valittamista.
Slava Ukraini, ei mene enää pitkään kun Venäjä kaatuu!
Saku A
5 days ago
3.0

Juho
6 days ago
2.3
mkgin
15 days ago
3.3
Nice almost Pilsner like lager
Jani K
15 days ago
2.5

JuNik
@ K-citymarket Keljo17 days ago
3.2
Helppo peruslager. Kohtuullisen makea. Jopa rajoilla onko liiankin makea. Vilja maistuu hyvin ja jälkimakukaan ei käänny kovin vetiseksi. Napsun verran maukkaampaa kuin markettien peruslagerit.

Adrilojea
@ Alcorcón17 days ago

3.3
Un domingo más con esta rica cerveza ucraniana.

Kooppi
18 days ago

3.0
Helppo perus lager.

Singhamies
@ K-Citymarket Mikkola Pori19 days ago

0.8